Loading Events

« All Events

• This event has passed.

Turun vihreä klubi: Tarvitseeko maailma talouskasvua?

9.11.2023 klo 18.0020.00

Turun vihreä klubi tekee paluun, tällä kertaa torstaina 9.11. klo 18 Kahvila Tori-Otavassa, Kauppatorin Eerikinkadun puoleisen paviljongin Kauppiaskadun päädyssä.
Aiheenamme on ”Tarvitseeko maailma talouskasvua”, josta keskustelemassa on Helsingin yliopiston väitöskirjatutkija, kestävän tulevaisuuden tutkija Riina Bhatia. Hänen tutkimuksensa keskittyy kasvun jälkeisiin talousmalleihin ja innovaatioiden ja teknologioiden rooliin kestävyyssiirtymässä. Hänellä on maisterintutkinnot poliittisesta taloustieteestä ja poliittisesta ekologiasta sekä rauhan- ja konfliktintutkimuksesta. Bhatia on myös Rethinking Economics Suomen varapuheenjohtaja ja perustajajäsen.
Toinen keskustelijamme on aluevaltuutettu, lääkäri ja Talousdemokratia ry:n puheenjohtaja Konsta Nylander.
Turun vihreät klubit ovat keskustelutapahtumia, joita järjestetään vaihtelevin ajankohtaisin teemoin. Vihreälle klubille ovat tervetulleita kaikki aiheesta kiinnostuneet jäsenyyteen katsomatta. Tapahtumassa noudatetaan Turun vihreän kunnallisjärjestön turvallisemman tilan periaatteita, jotka löydät täältä: https://www.turunvihreat.fi/turvallisemman-tilan…/
Lämpimästi tervetuloa!
Opintokeskus Visio tukee tilaisuutta.

Date:
9.11.2023