Turun vihreä kunnallisjärjestö hakee poliittista sihteeriä toistaiseksi jatkuvaan työsuhteeseen.

Vihreä liitto rp on Turun toiseksi suurin puolue. Haluamme rakentaa kestävää tulevaisuutta yhdessä kaikkien turkulaisten kanssa.

Poliittisen sihteerin työnkuvaan kuuluvat valtuustoryhmän sihteerin tehtävät, Turun vihreiden viestinnän kehittäminen ja toteutus sekä Turun vihreiden tapahtumajärjestelyt ja niiden koordinointi.

Poliittisen sihteerin työaika on 20 tuntia viikossa. Työ sisältää ilta- ja viikonlopputyötä. Valtuustoryhmän kokoukset ovat säännönmukaisesti sunnuntai-iltaisin. Palkka on Vihreän liiton työehtosopimuksen mukainen 1340 €/kk.

Hakijalta edellytetään järjestötoiminnan tuntemusta, tietoteknisiä ja verkkoviestintätaitoja, hyvää suomen kielen taitoa ja valmiutta joustaviin työaikoihin sekä ilta- ja viikonlopputöihin. Tehtävässä tarvitaan myös hyviä ihmissuhdetaitoja ja paineensietokykyä sekä aktiivista ja oma-aloitteista työotetta. Vihreän arvomaailman tuntemus ja ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi.

Työpaikkana on vihreiden Turun-toimisto. Työ aloitetaan mahdollisimman pian.

Työnantajana toimii Vihreä liitto rp. Palvelusvuosilisät määräytyvät vain aiemmasta Vihreiden palveluksesta.

Hakemukset tulee toimittaa su 24.9.2017 klo 23.59 mennessä osoitteeseen turku@vihreat.fi, otsikkoon Hakemus poliittiseksi sihteeriksi.

Tule tekemään kanssamme ihmisläheistä tulevaisuuden Turkua!

Lisätietoja: Jukka Vornanen, Turun vihreän kunnallisjärjestön puheenjohtaja, p. 040 593 6791.