Turun vihreät hakee vaalipäällikköä organisoimaan ja toteuttamaan kuntavaalikampanjaa 2021.

Vaalipäällikkö johtaa vihreää kuntavaalikampanjaa Turussa yhdessä vaalityöryhmän kanssa. Vaalipäällikön työhön kuuluu kampanjaprojektin kokonaisuuden hallintaa, strategista viestinnän suunnittelua, vaalitilaisuuksien ja koulutustapahtumien järjestämistä sekä vapaaehtoisten innostamista ja kuntavaaliehdokkaiden tukemista. Taitavana projektin vetäjänä vaalipäällikkö osaa pitää monta lankaa käsissään ja koordinoida ehdokkaiden ja vapaaehtoisten toimintaa.

Etsimme työntekijää, joka on omatoiminen, yhteistyökykyinen ja omaa hyvät viestintä- ja projektinhallintataidot. Edellytämme hakijoilta aiempaa kokemusta projektin johtamisesta ja -hallinnasta sekä tapahtumien järjestämisestä. Eduksi katsomme kokemuksen kampanjoista, poliittisesta viestinnästä, vapaaehtoisten johtamisesta, kouluttamisesta ja koulutussuunnittelusta, sekä vihreän politiikan ja arvomaailman tuntemuksen.

Työsuhde on määräaikainen 31.5.2021 asti ja alkaa osa-aikaisena loka-marraskuussa 2020 sopimuksen mukaan. Työaika on aluksi 25 ja keväällä 35 tuntia viikossa ja sisältää ilta- ja viikonlopputöitä. Täysiaikaisen jakson palkka on Vihreän liiton työehtosopimuksen mukainen 2 480 €/kk (+ mahdolliset kokemuslisät). Työnantajana toimii Vihreä liitto r.p.

Työskentely tapahtuu pääosin toimistolla Turussa. Työntekijä tarvitsee oman tietokoneen. Tehtävään valittavalla henkilöllä on oltava henkilöauton ajokortti, ja oman auton käyttömahdollisuus katsotaan eduksi.

Hakemukset tulee toimittaa viimeistään 12.10.2020 osoitteeseen turku@vihreat.fi. Työhaastattelut pidetään 19.-20.10.2020 tarvittaessa etänä ja päätös tehdään 22.10.

Tule tekemään kanssamme parempaa, vihreää tulevaisuutta!

Lisätietoja: toiminnanjohtaja Olli Välke, p. 050 328 6410 (arkisin klo 10-16)